Kalbarri - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Peter Peels - WaarBenJij.nu Kalbarri - Reisverslag uit Kalbarri, Australië van Peter Peels - WaarBenJij.nu

Kalbarri

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 December 2012 | Australië, Kalbarri

Vandaag een geweldige trip gemaakt naar Kalbarri National Park.
Onderweg onze eerste levende kangaroe gezien ( na 4 roadkills).
In KNP fantastische vergezichten gezien, ravijnen en rotsformaties. Peg en ik hebben allebei free style rockcliming gedaan. Super stoer zonder lijnen en beveiliging hangen wij boven diepe ravijnen ( zie foto's ). Morgenochtend rijden we verder naar Monkey Mia, waar de kans bijna 100% is dat we tussen dolfijnen in het wild kunnen zwemmen.

• 28 December 2012 - 13:20

Remco:

mooie foto's zeker die dat je hangt . morgen zwemmen met dolfijnen veel plezier we lezen het verslag wel gr rem en fran

• 28 December 2012 - 13:26

Sandra Loos:

Dat ziet er allemaal wel heel super mooi uit. Veel plezier nog en morgen lekker zwemmen. Wij gaan Tim bewonderen morgen! Groetjes vanuit een regenachtig kikkerlandje. Sandra

• 28 December 2012 - 15:50

De Hillenaartjes:

Jeetje geweldig,
    En morgen zwemmen met dolfijnen, dat wil ik ook!!!!!
    Geniet er van, zeker nu het hier hollands pokke weer is.

• 28 December 2012 - 19:49

Jan En Marjolein:

Hey vakantiegangers,
    We hebben onszelf maar op de mailinglist gezet, kunnen we jullie toch nog
    volgen. Wat een mooie foto's hebben jullie al gemaakt. Geniet lekker
    van jullie vakantie. Veel plezier met de dolfijnen morgen. We zien de foto's
    wel verschijnen.
    gr. Jan en Mar

• 29 December 2012 - 11:52

Ma En Pa:

Wat een prachtige foto`s gelukkig wisten we niet dat jullie dit gingen doen. Pa theo staat met knikkende knieen mee te kijken.Wat gaf zwemmen met dolfijnen we kijken naar de foto`s uit. xx

• 29 December 2012 - 11:59

Arie En Conny:

Zo dan.Dat ziet er spannend uit.Jullie kunnen wel een film maken.Spiderpeter en Megapeggy.
    Heel veel plezier met de dolfijnen.Liefs van Conny en Arie.

• 29 December 2012 - 14:05

Femke En Martijn:

Nou en wij zijn toch lekker niet jaloers......want wij hebben slapen loze nachten hihi!!
    Ziet er prachtig uit hoor geniet ermaar van, want zodra jullie terug zijn moeten jullie de verloren tijd inhalen als oppas oom en tante.....

• 30 December 2012 - 16:28

Piet Polly:

Jullie hebben echt slimme vrienden die in die nep foto,s stinken maar wel leuke foto,s
    Hier ook uitstekend weer en jake heb nog geen traan gelaten
    Heb met John de hydro gemaakt dus geen lekages meer groeten van waarnemend direkteur van der Meer en vrouw

• 31 December 2012 - 13:52

Danny En Vincent:

Hé reizigers! Wat ziet dat er geweldig uit zeg, indrukwekkend! Ook wij hebben jullie site gevonden, leuk om zo op de hoogte van jullie belevenissen te blijven. Vanaf de dijk hier wensen we jullie veel geluk, plezier en gezondheid voor 2013. Geniet van jullie reis! Liefs, Vincent, Danny, Kyan & Boaz

• 02 Januari 2013 - 16:53

Daan:

Heeee Toppers...
    Beetje laat, maar eindelijk een reactie van het Achterpad ;-)
    Kan niet anders zeggen als...WAUWWW... Het zier er echt fantastisch uit, heel indrukwekkend, we zijn dan uiteraard ook helemaaaaal niet jaloers hahaha...
    Hier alles zijn gangetje, weer een heerlijk uit de hand gelopen oud en nieuw gehad bij huize van Benten...Pffff... ben nog aan het revalideren!!
    Met balady gaat het allemaal lekker zijn gangetje, de meiden zorgen super voor dr en geven haar de nodige beweging, ik hou uiteraard een extra oogje in het zeil, maar kan niet anders zeggen dat ze het super doet :-)
    Nou nog heel veel plezier en we kijken uit naar de nieuwe verslagen!! Dikke Kus Xxxxx Siem en Daan & de jongens.

• 02 Januari 2013 - 22:00

Lon:

Happy Newyear!!

• 03 Januari 2013 - 16:33

Ma:

Happy Newyear
    Hoi we zijn heel benieuwd waar jullie nu verblijven?Hier alles prima! De kerstspullen zijn op geruimd en nu op naar de carnaval!!!!! Tot horens liefs Ma