Puerto Viejo,Limon - Reisverslag uit Limón, Costa Rica van Peter Peels - WaarBenJij.nu Puerto Viejo,Limon - Reisverslag uit Limón, Costa Rica van Peter Peels - WaarBenJij.nu

Puerto Viejo,Limon

Door: Pedro

Blijf op de hoogte en volg Peter

08 Januari 2015 | Costa Rica, Limón

Hallo hallo,

Hier ben ik weer uit een zeik en zeik nat Costa Rica !!
Ik geloof dat wij een beetje pech hebben aan de andere kant van de oceaan. We hebben weer eens te maken met extreme weersomstandigheden. Normaal moet het nu droog seizoen zijn maar helaas het zeikt elke dag. Seizoenen kennen ze hier niet het is droog of nat of in vele maanden zeik nat. Nu zijn de temperaturen prima, maar we schijnen te maken te hebben met extreme stormen die rond de Caribian blijven hangen. Hopelijk wil het de laatste week beter zijn voor ons kleurtje.
Uiteraard laten wij ons de pret niet drukken en zijn wij in Tortuguero toch de nodig dingen wezen doen. Lekker wandelen dor de jungle en per boot door het nationale park. Waar een grote diversiteit aan vogels, leguanen en hagedissen te spotten valt. De jungle verrast ons telkens weer met zoveel verschillende de begroeiing dwars door elkaar heen. Iets wat we zelfs niet eens van de Amazone kunne herinneren, omdat dat ook een totaal andere bebossing is. Dus hebben wij gelukkig toch weer iets gezien wat nieuw voor ons is.
Zitten nog een nachtje in Puerto Viejo waarna wij weer terug gaan naar Panama. Bocas del toro om precies te zijn voor twee nachtjes en nog twee nachtjes in Panama City. Hopenlijk wil het weer daar wat meer meewerken daar ik nog steeds een duik wil gaan maken. Nou ga het er weer bij laten en gaan kijken of we het rescue centre voor wild life kunnen vinden. Hier worden dier weesje of zieke dieren weer voorbereid oom terug gezet te worden in de natuur. Een programma dat wij van horen zeggen prima werkt voor luiaards, panters, vogels en shitloads aan andre dieren.

Vanuit Puerto Viejo de groetjes !

Liefs P & P

• 08 Januari 2015 - 16:25

Marjolein:

Hey vakantieganger,
    Hier zeikt het ook al de hele dag, dus je mist niks ;-)
    Ik mis wel een beetje die mooie foto's die jullie anders altijd hebben
    bij het reisverslag :-)
    Geniet nog even van jullie laatste weekje.
    Groetjes

• 08 Januari 2015 - 17:37

Ron :

Reeds gezegd. Ook hier zeiknat. Ik heb er vandaag zelfs nog een uurtje of 5 in gewerkt. Toen het door mijn jas en via trui en t shirt mijn onderbroek in lekte ben ik maar gestopt. Gelukkig was het er ook nog koud bij. Dus zitten jullie toch beter. Geniet er maar van. En bij aanhoudende regen kan je ook het café of je bed in duiken. Duiken zal je.

• 09 Januari 2015 - 10:23

Sabine:

en door die heerlijke regenbuien is het daar natuurlijk zo mooi groen...
    Joh, het is altijd beter dan hier nu met t weer gesteld, dat weet ik zeker.... Laarzen aan, petje op en duikpak aan en gaan met die banaan.! hi hi ;)
    Oja, ff een fotootje is wel leuk!

Genietse nog lekker...

x sab